Hoe voorspel je wat klanten echt willen?
Met de allernieuwste impliciete neuromarketingtechnieken kunnen wij het gedrag van jou doelgroep betrouwbaar en snel voorspellen. Hoe zullen ze reageren op je nieuwste product, welke prijs kun je ervoor vragen, welke boodschap heeft de meeste impact, hoe scoort je aanbod t.o.v. de concurrentie? Wij bieden de inzichten snel, tegen verrassend lage kosten.
Traditionele marktonderzoeksmethoden (expliciet) kunnen een vertekend beeld geven van de werkelijke voorkeuren en motivaties (lees hier wanneer). Het consumentenbrein blijkt vaak ondoorgrondelijk, ook voor onszelf. De uitleg die we geven over ons koopgedrag wijkt af van de werkelijkheid. We hebben geen idee hoe en wanneer we worden beïnvloed. Deze processen zijn automatisch en onbewust. Daarom zijn onze eigen voorspellingen over toekomstig koopgedrag vaak onbetrouwbaar. Deze onvoorspelbaarheid brengt risico’s. Nieuwe producten, proposities, campagnes kunnen niet het vooraf gehoopte succes hebben, ook als we vooraf de mening gepeild hebben. De werkelijk is vaak weerbarstiger. Of zoals David Ogilvy het formuleert:“The trouble with market research is that people don’t think how they feel, they don’t say what they think and they don’t do what they say.”
Maar het kan anders en vooral beter! Impliciet reactietijden onderzoek levert inzichten waar u wel op kunt vertrouwen. Wetenschappers bewijzen dat meer dan 40 jaar de sterke gedragsvoorspellende correlatie!
Lees hier meer over de toepassingen