
Bezoekadres:
Zusterstraat 31
4201 EK Gorinchem
Contact
sergio@braynz.nl
+31 61505 1707

Aangesloten bij:
Braynz is aangesloten bij de
internationale Neuromarketing Science
and Business Association
Stuur ons een link of een PDF van je mail/brief/banner en je ontvangt van ons 3 hypotheses met wetenschappelijke onderbouwing die je resultaten direct kunnen verbeteren. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is een AB-test opzetten. Heb je te weinig traffic om te testen? Kijk dan hier hoe we je kunnen helpen.
Op basis van een standaardmodel analyseren en observeren we uw website. Zo krijgt u een idee waar kansen liggen, welke kansen u laat liggen en waar u belemmeringen opwerpt. Zo krijgt u snel een idee wat het verbeterpotentieel is en hoe u dit kunt benutten.
We maken een diepgaande analyse van de website op basis van eigen analyse en observaties, maar combineren deze met de input en ervaringen die u zelf heeft opgedaan. Na een intake met opdrachtgever volgt de analyse en audit en ontvangt u een uitgebreid rapport met aanbevelingen, aanpak en planning waar u direct mee uit de voeten kunt.
U heeft een specifieke vraag over een bepaald probleem? Neem contact op, dan gaan we met u in gesprek om te bespreken hoe we tot een oplossing kunnen komen.
Soms bent u alleen geïnteresseerd in de achtergronden van het gedrag. Wat drijft uw gebruikers, wat spreekt ze aan, wat is hun behoefte en hoe kunt u daar het beste op inspelen? Wij helpen met het boven water brengen van deze inzichten. Op basis van impliciete technieken, expliciete interview technieken, observaties of behavioral analystics onderzoeken we de bewuste en onbewuste behoeften en drivers van uw doelgroep.
Voordat je aan de slag gaat wil je misschien eens verkennen wat de mogelijkheden zijn, je wilt je collega’s meenemen, je wilt je afdeling inspireren? Dan bieden we een inspiratie workshop aan van ca. 1 uur. Informeer naar de kosten! We verrekenen deze overigens graag met een eerste opdracht!
Psychologie speelt een steeds belangrijkere rol in marketing. De principes van Cialdini en de theorie van Daniel Kahneman over Systeem 1 en 2 zijn bij de meeste mensen wel bekend. Maar er is veel meer!
De korte cursus toegepaste Neuromarketing geeft inzicht in de psychologische achtergrond van gedragsbeïnvloeding. Welke mechanismen zijn er, hoe werken ze, waarom werken ze en wanneer kun je ze gebruiken en wanneer niet?
We bieden ook in-company programma’s aan waar we afhankelijk van uw specifieke wensen en budget een programma samenstellen. Trainingen gegeven door experts uit het veld en wetenschap.
Je kan natuurlijk ook zelf een psycholoog aannemen? Waar ga je dan beginnen? Hoe pak je dat aan? Welke opdrachten geef je zo iemand? Wat voor antwoorden kun je dan verwachten? Wij hebben de relevante ervaring dit in goede banen te leiden en de juiste mensen te selecteren. Neem de eerste stappen te nemen aan de hand van de experts van Braynz. Ben je zelf psycholoog en wil je in het marketing vak aan de slag? Neem contact op voor meer infomatie!
Send us a link or a PDF of your mail / letter / banner and you will receive 3 hypotheses from us with scientific support that can immediately improve your results. The only thing you still have to do is set up an AB test. Do you have too little traffic to test? See here how we can help you.
Based on a standard model, we analyze and observe your website. This gives you an idea of where opportunities lie, what opportunities you leave behind and where you put obstacles. This way you quickly get an idea of what the improvement potential is and how you can use this.
We make an in-depth analysis of the website based on our own analysis and observations, but combine these with the input and experiences you have gained yourself. After an intake with client the analysis and audit follows and you receive an extensive report with recommendations, approach and planning that you can use immediately.
Do you have a specific question about a particular problem? Contact us and we will talk to you to discuss how we can come to a solution.
Sometimes you are only interested in the backgrounds of the behavior. What drives your users, what does it appeal to, what is their need and how can you best respond to them? We help to bring these insights to the surface. Based on implicit techniques, explicit interview techniques, observations or behavioral analystics, we examine the conscious and unconscious needs and drivers of your target group.
Before you get started, you might want to explore the possibilities, you want to take your colleagues with you, you want to inspire your department? Then we offer an inspiration workshop of about 1 hour. Inquire about the costs! We are happy to settle these with a first assignment!
The short course applied Neuromarketing provides insight into the psychological background of behavioral influence. What mechanisms are there, how do they work, why do they work and when can you use them and when not?
We also offer in-company programs where, depending on your specific needs and budget, we compile a program. Training given by experts from the field and science.
You can also hire a psychologist yourself? Where do you start? How do you handle that? Which assignments do you give someone? What kind of answers can you expect? We have the relevant experience to manage this and to select the right people. Take the first steps on the Braynz experts. Are you a psychologist yourself and do you want to work in the marketing profession? Contact us for more information!
Psychology plays an increasingly important role in marketing. The principles of Cialdini and the theory of Daniel Kahneman about System 1 and 2 are well known to most people. But there is much more!