Inspiratie sessie
standaard (gratis)
Inspiratie sessie
custom
Cursus toegepaste
neuromarketing
In company
Zelf aan de slag met
een psycholoog
Inspiratie sessie
standaard (gratis)
Inspiratie sessie
custom
Cursus toegepaste
neuromarketing
In company
Zelf aan de slag met
een psycholoog
Stuur ons een link of een PDF van je mail/brief/banner en je ontvangt van ons 3 hypotheses met wetenschappelijke onderbouwing die je resultaten direct kunnen verbeteren. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is een AB-test opzetten. Heb je te weinig traffic om te testen? Kijk dan hier hoe we je kunnen helpen.
Op basis van een standaardmodel analyseren en observeren we uw website. Zo krijgt u een idee waar kansen liggen, welke kansen u laat liggen en waar u belemmeringen opwerpt. Zo krijgt u snel een idee wat het verbeterpotentieel is en hoe u dit kunt benutten.
We maken een diepgaande analyse van de website op basis van eigen analyse en observaties, maar combineren deze met de input en ervaringen die u zelf heeft opgedaan. Na een intake met opdrachtgever volgt de analyse en audit en ontvangt u een uitgebreid rapport met aanbevelingen, aanpak en planning waar u direct mee uit de voeten kunt.
U heeft een specifieke vraag over een bepaald probleem? Neem contact op, dan gaan we met u in gesprek om te bespreken hoe we tot een oplossing kunnen komen.
Soms bent u alleen geïnteresseerd in de achtergronden van het gedrag. Wat drijft uw gebruikers, wat spreekt ze aan, wat is hun behoefte en hoe kunt u daar het beste op inspelen? Wij helpen met het boven water brengen van deze inzichten. Op basis van impliciete technieken, expliciete interview technieken, observaties of behavioral analystics onderzoeken we de bewuste en onbewuste behoeften en drivers van uw doelgroep.
Voordat je aan de slag gaat wil je misschien eens verkennen wat de mogelijkheden zijn, je wilt je collega’s meenemen, je wilt je afdeling inspireren? Dan bieden we een inspiratie workshop aan van ca. 1 uur. Informeer naar de kosten! We verrekenen deze overigens graag met een eerste opdracht!
Psychologie speelt een steeds belangrijkere rol in marketing. De principes van Cialdini en de theorie van Daniel Kahneman over Systeem 1 en 2 zijn bij de meeste mensen wel bekend. Maar er is veel meer!
De korte cursus toegepaste Neuromarketing geeft inzicht in de psychologische achtergrond van gedragsbeïnvloeding. Welke mechanismen zijn er, hoe werken ze, waarom werken ze en wanneer kun je ze gebruiken en wanneer niet?
We bieden ook in-company programma’s aan waar we afhankelijk van uw specifieke wensen en budget een programma samenstellen. Trainingen gegeven door experts uit het veld en wetenschap.
Je kan natuurlijk ook zelf een psycholoog aannemen? Waar ga je dan beginnen? Hoe pak je dat aan? Welke opdrachten geef je zo iemand? Wat voor antwoorden kun je dan verwachten? Wij hebben de relevante ervaring dit in goede banen te leiden en de juiste mensen te selecteren. Neem de eerste stappen te nemen aan de hand van de experts van Braynz. Ben je zelf psycholoog en wil je in het marketing vak aan de slag? Neem contact op voor meer infomatie!